KOSZYK JEST
PUSTY

Reklamacje

 

Miejsce i sposób składania reklamacji:


  • Pisemnie na adres siedziby Sklepu: BLUESKY POLSKA, ul. Ostrogórska 31A, 41-200 Sosnowiec
  • Mailowo na adres email Sklepu: sklep@blueskypolska.pl


Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie zostało naruszone lub uszkodzone. Jeżeli przesyłka nosi ślady naruszenia / uszkodzenia - należy sporządzić protokół w obecności kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego protokołu reklamacyjnego z osobą dostarczającą paczkę/kurierem. UWAGA! W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki! Jest to niezbędne w przypadku dochodzenia roszczeń od przewoźnika.

W przypadku wystąpienia niezgodności towaru / wady produktu, w celu dokonania reklamacji należy:

- zawiadomić sprzedającego o tej niezgodności / wadzie produktu e-mail-em lub telefonicznie. Niezgodność towaru z zamówieniem należy zgłosić w ciągu max. 7 dni od daty odbioru przesyłki.

- po ustaleniu szczegółów reklamacji z naszym działem reklamacji należy wysłać przesyłkę zgodnie z instrukcjami otrzymanymi z działu reklamacji sklepu BLUESKY POLSKA.


 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl